صفحه اصلی / سخن مدیریت

سخن مدیریت

سخن مدیریت

موسسه دانش مزید
قویترین و تخصصی ترین مرکز تدریس و آموزش خصوصی زبان
با سلام و آرزوی خیر و خوشی برای شما

بنده نساء محمودی هستم داری مدرک فوق لیسانس ، که سالهاست مدیریت موسسه زبان دانش مزید را بر عهده دارم

23 سال پیش با توجه به علاقه ای زیادی که به امور آموزشی و فرهنگی داشتم موسسه دانش مزید را با شماره 11655 ثبت رسمی کردم و طی این سالها مدیریت و مسولیت این موسسه را بر عهده دارم از ابتدا مشاورین و سوپروایزرهای بسیار مجرب را در کنار خود به همکاری دعوت کردم که به لطف خداوند همکاری ما تا به امروز پایدار بوده است .

آرامش خاطر و خشنودی شما عزیزان در اولویت اول قرار دارد برای فرستادن اساتید به حریم خصوصی شما ، با دقت و وسواس زیاد عمل می کنیم
چنانچه شما در اینترنت تدریس خصوصی زبان را جستجو کنید با گزینه های فراوان روبرو می شوید که متاسفانه شناختی چه از نظر علمی و مهمتر از آن از نظر اخلاقی روی اساتید و مدرسان ندارید ولی از آنجایی که برای بنده و همکارانم در موسسه زبان دانش مزید رضایت ، آرامش خاطر و خشنودی شما عزیزان در اولویت اول قرار دارد برای فرستادن اساتید به حریم خصوصی شما ، با دقت و وسواس زیاد عمل می کنیم و این اطمینان را به شما می دهیم که اساتید ما از همه نظر مورد ارزشیابی قرار گرفته اند با این حال چنانچه تا 3 جلسه اول شما کمترین احساس نارضایتی از استاد داشتید ما به شما اطمینان می دهیم که استاد دیگری را برای شما جایگزین کنیم و هزینه ای بابت این 3 جلسه دریافت نمی کنیم .

ما کار انتخاب استاد را برای شما آسان می کنیم ما در بسیاری از مناطق تهران اساتیدی آماده داریم شاید اساتید ما در همسایگی شما باشند ! پس کار انتخاب را به ما بسپارید تا از 6 صبح تا 10 شب هر زمان که برای شما مناسب است در منزل و یا محل کار خود زبان مورد علاقه تان را بیاموزید .سعی ما بر این است که اساتید را از همان محله یا منطقه ای که شما هستید به شما معرفی کنیم تا بیشترین کارایی را برای شما داشته باشد . البته من تاکید دارم که برای یک جلسه به صورت حضوری در دفتر موسسه تشریف بیاورید تا در حین مشاوره حضوری با روند فعالیت ما آشنا شوید و ما نیز در این جلسه با خواسته های شما یشتر آشنا شده و مناسب ترین اساتید را به شما معرفی می کنیم .

آرزوی من و همکارانم در موسسه دانش مزید موفقیت شما در تمامی مراحل زندگی خصوصا آموختن زبان های جدید است که امیدواریم در این زمینه همراه و یاری رسان شما باشیم .

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
Call Now Buttonتماس با مشاور