صفحه اصلی / تدریس خصوصی زبان / آموزش خصوصی زبان انگلیسی

آموزش خصوصی زبان انگلیسی

امروزه بسیاری از افراد علاقه مند هستند تا زبان انگلیسی را یاد بگیریند و یکی از شیوه های آموزش به صورت آموزش خصوصی زبان انگلیسی می باشد.در واقع باید گفت به دلیل استقبال گسترده زبان آموزان از تدریس خصوصی زبان انگلیسی این حوزه در طی چند سال اخیر یکی از پر ترافیک ترین حوزه های آموزشی کشور محسوب می شود.تدریس خصوصی زبان انگلیسی با شیوه های گوناگون نوین تدریس توسط مربیان و آموزشگاه ها انجام شده و شاگران از طرق مختلف اقدام به ثبت نام جهت آموزش خصوصی زبان می کنند.

تاثیر تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کیفیت آموزشی

امروزه روش‌های متنوعی برای آموزش زبان انگلیسی وجود دارد. طرقی مثل تشکیل کلاس به صورت گروهی، ابزارهای انلاین،کورس های آنلاین ،آموزش خصوصی زبان انگلیسی و..  طیف گسترده ای از علاقه مندان به یادگیری زبان ، به سبب مشکلاتی مانند مشغله کاری، کمبود وقت جهت مهاجرت، فشردگی زمانی برای ارسال مدارک به دانشگاه‌های خارج از کشور و بسیاری از دلایل دیگر، هدفشان این است که در طی مدت زمان کوتاهی در حد مطلوبی زبان انگلیسی را فرا بگیرند که می توان گفت آموزش خصوصی زبان انگلیسی یکی از سریع ترین شیوه های یادگیری زبان در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد. آموزشگاه ها و موسسات مختلف همواره به افرادی در حالت عادی زمان مناسبی برای یادگیری زبان ندارند کلاس گروهی برند و می‌خواهند هرچه زودتر به تسلط کافی در زبان انگلیسی برسند، توصیه می‌شود که گرفتن کلاس به شکل تدریس خصوصی زبان انگلیسی را انجام دهند.برگزاری کلاس آموزش به صورت آموزش خصوصی زبان انگلیسی تاثیر بسزایی در کیفیت کلاس و آموزش و بالاتر رفتن راندمان کاری شاگرد به همراه دارد به طوری که می تواند زمان زیادی را برای زبان آموز خریده و وی را جلو بیندازد که این اثر مهم باعث پیشرفت زبان آموز و رسیدن به هدف نهایی وی خواهد شد.

  • مزایای فراگیری زبان به شیوه تدریس خصوصی زبان انگلیسی

اگر بخواهیم مزایای کلاس های خصوصی را برای شما بیان کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

یکی از مهم ترین مزایای کلاس خصوصی زبان انگلیسی این می باشد که مباحث تدریس شده متناسب با سطح علمی شرکت کننده ها انتخاب شده که برای زبان آموز مزیت های متعددی دارد. چون مباحث انتخاب شده متناسب در کلاس های گروهی انتخاب نمی شود اغلب سبب کسلی دانش آموزان خواهد شد. بسیاری از کلاس گروهی کارایی لازم را ندارند چون برای بعضی از زبان آموزان بسیار ساده هستند و برخی دیگر باید در سطح پایین تری برگزار شود. کلاس خصوصی زبان این موضوع را حل کرده است. شاگرد با شرکت در این  مدل کلاس مطمئن می شوید که مربی روی نیازها و توانایی های زبانی خود شما تکیه کرده و یادگیری در بالاترین میزان خود خواهد بود. این مقوله برای افرادی که اختلال یادگیری دارند اهمیتی صد چندان پیدا می کند.

  • یادگیری به سبک تدریس خصوصی زبان انگلیسی ، استفاده هوشمندانه از زمان

یکی از ویژگی های کلاس خصوصی، زمانی بوده که مدرس در اختیار زبان آموز قرار می دهد. کلاس های خصوصی غالبا متشکل از  یک مدرس و یک نفر زبان آموز می باشند و از این رو کلیه توجه مدرس به شاگرد خصوصی خود می باشد. در مقابل آن در کلاس های گروهی توجه مدرس بین افراد تقسیم شده که سبب کاهش کیفیت خواهد شد و ممکن است به برخی از شاگردان حاضر در کلاس توجه کمتری بشود. هر چقدر میزان حواس حواشی محیط کمتر باشد مدرس بهتر می تواند روی نقاط ضعف شما کار کند و روند آموزش زبان را موثرتر ارائه دهد. در واقع باید گفت یکی از مهم ترین دلایل برای برقراری تدریس خصوصی زبان انگلیسی این است که فرد زمان کافی برای آموزش عادی زبان را ندارد و نمی تواند به شکل ترمیک زبان را فرا بگیرد چرا که باعث اتلاف وقت فراوان وی شده و از برنامه زندگی خود عقب خواهد ماند.

  • انتخاب مربی مناسب در تدریس خصوصی زبان انگلیسی

هر چقدر مربی، با شما بهتر جفت و جور شود از دوره ی آموزشی بیشتر بهره می برید. نحوه ی آموزش و ویژگی های شخصیتی هر دو به یک اندازه اهمیت دارند. در دانشگاه دانشجویان هیچ قدرت انتخابی برای گزینش اساتید ندارند ولی هنگامی که در کلاس خصوصی زبان انگلیسی شرکت می کنند می توانید خودتان مربی مورد نظر را انتخاب کنند. مربی های زیادی هستند که پیشنهاد کلاس خصوصی زبان را می پذیرند و هر کدام نقاط قوت و شیوه ی تدریس خاص خود را دارند. پیدا کردن مربی دلخواه که تخصصی با شما کار کند نه تنها به شما انگیزه می دهد بلکه در نتیجه ی کار تاثیر بسیار مفیدی می گذارد

  • کلاس خصوصی زبان و بالا رفتن اعتماد به نفس

در کلاس های خصوصی غالبا به دلیل یک نفره بودن امکان بسیار خوبی جهت ارتباط مفید بین مدرس و شاگرد فراهم است به طوری که هر دو زمان کفی دارند تا با یکدیگر آشنا شده و مدرس بهتر می تواند نقاط ضعف شاگرد خود را پیدا کند. در اینصورت اگر مشکلی وجود داشته باشد با کمک مدرس رفع می شود. بسیاری از افراد به دلیل خجالتی بودن امکان برقراری موثر با مدرس در کلاس های گروهی را ندارند و به همین دلیل از کلاس زبان زده می شوند در حالی که در کلاس های خصوصی این اتفاق رخ نخواهد داد

اگر بخواهیم بطور خلاصه مزیت ها و نکات مثبت آموزش زبان به شیوه تدریس خصوصی زبان انگلیسی را بگوییم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

1-    مدرس روی زبان شاگرد، توانایی او  و جنبه هایی که به تمرین بیشتری نیاز دارد دقت می کند.

2-  انجام دادن تمارین بسیار سریع تر از در کلاس های گروهی به پیشرفت شاگرد کمک می نماید.

3-   شاگرد این امکان را دارد در مورد مباحث کلاس با مدرس صحبت کرده و سرفصل ها مد نظر خود را بررسی نماید.

4-   شاگرد برای موقعیت های شغلی خاص خود و یا امور مهاجرت امکان بهتری در کلاس خصوصی پیدا می کند

5شاگرد می تواند بدون محدودیت در خصوص مشکلات خود از مدرس سوال کرده و ابهامات را برطرف نماید

6-  سرعت کلاس کاملا بر اساس پیشرفت شاگرد خواهد بود

7-  در تدریس خصوصی حواشی کمتری بوده و امکان رشد بیشتری فراهم است.

  • هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی
  • یکی از مباحث مهم در تدریس خصوصی زبان انگلیسی در واقع شهریه این کلاس ها بوده که طبعا نسبت به هزینه شرکت در کلاس های گروهی بیشتر می باشد.هزینه آموزش خصوصی زبان یک نرخ ثابت نبوده و کاملا وابسته به شهر محل سکونت،منطقه ،نوع کلاس درخواستی،سطح داوطلب،مدرس و آموزشگاه می باشد. در واقع باید گفت هر موسسه و یا استاد برای خود یک نرخ نامه به خصوص دارد و بر اساس شرایط مختلف هزینه آموزش خصوصی زبان انگلیسی ر تعیین می کند. اما به طور کلی هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی چیزی بین هر جلسه 40 هزار تا 100 هزار می باشد .

درباره modir

این مطالب را نیز ببینید!

موسسه تدریس زبان دانش مزید قویترین و تخصصی ترین مرکز تدریس خصوصی زبان با بیش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
Call Now Buttonتماس با مشاور