صفحه اصلی / سایر زبان ها / تدریس خصوصی توسط استاد Native

تدریس خصوصی توسط استاد Native

تدریس خصوصی توسط استاد Native ، معلم زبان انگلیسی Native برای تدریس خصوصی

کار کردن با یک معلم زبان انگلیسی Native قطعا سرعت یادگیری شما را بسیار افزایش خواهد داد.

استاد Native یعنی چی

تعریف درست یعنی اینکه زبان مادری اش انگلیسی باشد و شما میخواهید از این شخص زبان بیاموزید. قطعا یادگیری از چنین شخصی می تواند بسیار متفاوت باشد؛ زیرا با توجه به اینکه سالیان سال به ویژه از دوران کودکی با زبان انگلیسی بزرگ شده و صحبت کرده است، از لحاظ فن بیان و تلفظ واژگان بسیار حرفه ای تر از یک فرد فارسی زبان عمل خواهد کرد؛ در واقع حتی تارهای صوتی این فرد با زبان انگلیسی هماهنگ شده است و شنیدن واژگان و اصلاحات از استاد نیتیو زبان انگلیسی می تواند برای شما بسیار دلنشین تر بوده و در ذهن شما نیز ماندگار تر شود. لازم به ذکر است که در مقابل چنین افرادی که در قالب زبان مادری به زبان انگلیسی مسلط هستند، کسانی هم وجود دارند که مدتی طولانی برای تحصیل یا اقامت در کشور های انگلیسی زبان حضور داشته اند و توانسته اند تا حد بسیار قابل قبولی نسبت به این زبان دانش کافی را کسب نمایند. برخی از اساتید نیتیو زبان انگلیسی که در آموزشگاه ها تدریس می کنند از این دسته هستند و در واقع علاوه بر داشتن تحصیلات آکادمیک به دلیل اینکه از نزدیک با مردم آن کشورها ارتباط داشته اند به راحتی می توانند در موقعیت های مختلف احساسات و افکار خود را به زبان انگلیسی بیان نمایند و تلفظ آن ها نیز کاملا سلیس و روان می باشد.

در دنیای امروز آموزش و یادگیری زبان انگلیسی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و از آنجایی که با پیشرفت های اخیر در امر ارتباطات بسیاری از فعالیت های اقتصادی و حتی آموزشی به صورت بین المللی گسترش پیدا کرده اند ، این مسئله بیش از پیش به یکی از ملزومات تبدیل شده است .

ما در موسسه دانش مزید می توانیم کلاس های فشرده خصوصی زبان انگلیسی را زیر نظر بهترین اساتید زبان انگلیسی و حتی استاد خانم Native برای شما زبان آموز محترم فراهم آوریم.

مزیت استفاده از اساتید زبان Native در بحث آموزش زبان انگلیسی صرفا کمک به Accent (لهجه) می باشد ،

فراگیری لهجه یکی از مسائلی است که باعث می شود صحبت شما به  Native Speaker ها یا صحبت کننده های محلی نزدیکتر شود .

به طور قطع نحوه تلفظ و اتصال صداها و کلمات در زبان ها و مناطق مختلف با هم متفاوت است و به همین دلیل شما فقط از کلمات و گرامرهای انگلیسی در صحبت خود استفاده میکنید.

مزایای تدریس توسط استاد Native

استفاده از استاد نیتیو برای یادگیری زبان انگلیسی این مزیت را دارد که شما را با تلفظ دقیق کلمات آشنا می‌کند.

مخصوصا برای کسانی که قصد مهاجرت دارند و هدف اصلی آنها از یادگیری زبان انگلیسی، یادگیری مکالمه با لهجه آمریکایی است.

معلم زبان انگلیسی Native این مزیت را دارد که تنها با برقراری دیالوگ می‌تواند سطح مکالمه شما را بهبود بخشد.

درباره modir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
Call Now Buttonتماس با مشاور