صفحه اصلی / تدریس خصوصی زبان / تدریس خصوصی زبان در تهران

تدریس خصوصی زبان در تهران

تدریس خصوصی زبان در تهران به زبان آموزان این امکان را می دهد تا با توجه به نیاز خود مانند تمرکز بر مباحث خاص و یا مهارت های زبان، به یادگیری زبان انگلیسی اقدام کند. تدریس خصوصی زبان تهران نکات مثبتی دارد که باعث می شود تا دانش آموزان برای یادگیری آن را انتخاب کنند.

تدریس خصوصی زبان در تهران

دلایل زیادی وجود دارند که فردی تصمیم بگیرد تا تدریس خصوصی زبان را تجربه کند. زبان آموزانی که هدف خاصی را دنبال می کنند و یا آن هایی که می خواهند روی مباحث و مهارت هایی بیشتر تمرین داشته باشند از متقاضیان تدریس خصوصی زبان هستند. استفاده از کلاس های خصوصی زبان نکات مثبت خودش را دارد و لازم است تا زبان آموز پیش از شرکت در دوره های تدریس خصوصی زبان در تهران با این مسائل آشنا باشد. لزوما یک معلم خوب و با تجربه در کلاس های عمومی نمی تواند در کلاس تدریس خصوصی هم به بهترین شکل ممکن عمل کند. تدریس خصوصی نیاز به متدهای منحصر به خود را دارد و زبان آموزان باید توجه داشته باشند که معلم مناسب با این سبک از تدریس را انتخاب کنند. تدریس خصوصی زبان در تهران برای همۀ رده های سنی از کودک تا بزرگسال وجود دارد و معلمان هر دوره و سطح و سن تجربه های کافی در این زمینه را باید داشته باشند.

نکات مثبت و منفی در تدریس خصوصی زبان در تهران

ممکن است شما در فهم یک مطلب خاص به مشکل برخورده باشید، یا لازم باشد که در زمانی کوتاه، به شکل فشرده دوره های یادگیری زبان را بگذرانید، یا اینکه لازم باشد برای آزمون و یا مهاجرت آماده شوید. همۀ این ها شما را با انتخاب دوره های تدریس خصوصی زبان تهران مواجه خواهد کرد. از نکات مثبتی که تدریس خصوصی زبان در تهران در مقابل کلاس های عمومی برای شما خواهد داشت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– اختصاص زمان کافی برای یادگیری زبان آموز

در کلاس های عمومی، معلم به هنگام تدریس نمی تواند درس را به خاطر سوال یک زبان آموز قطع کند و مطلب را آنقدر تکرار کند یا توضیح دهد که او متوجه شود یا اینکه برای سوالات یک دانش آموز کل زمان کلاس را صرف کند ولی در کلاس درس خصوصی این امکان برای زبان آموز فراهم است که تا هر چند بار هم که خواست از معلم سؤال بپرسد و اشکالات خود را برطرف نماید.

2- هماهنگی معلم و زبان آموز در یادگیری

سرعت آموزش معلم با یادگیری دانش آموز هماهنگ خواهد بود. معلمی که به طور خصوصی با شاگردش کار می کند می تواند با توجه به توانایی او در یادگیری مطالب سرعت آموزش را بالا ببرد یا اینکه کند نماید.

3- زمان مناسب برای یادگیری

انتخاب زمان مناسب یادگیری با توجه به ویژگی های شخصی در تدریس خصوصی زبان در تهران ممکن است. برنامه های فردی مخصوصا در میان بزرگسالان و شاغلان، دست آن ها را در انتخاب بازۀ زمانی مناسب برای کلاس می بندد. مخصوصا هر چه سطح فرد بالاتر باشد، تعداد کلاس ها با زمان های متفاوت کمتر خواهد شد. از سوی دیگر بعضی از افراد قدرت یادگیری شان در طول روز متفاوت است. به عنوان مثال برخی در طول صبح ذهن آماده تری برای یادگیری دارند. کلاس های تدریس خصوصی زبان این امکان را برای زبان آموزان فراهم می کند تا در هر ساعتی که می خواهند به امر یادگیری زبان انگلیسی بپردازند.

4- آموزش مهارت های مطالعه

تمرکز معلم بر روی دانش آموز در تدریس خصوصی زبان در تهران باعث می شود تا معلم بتواند علاوه بر مواد آموزشی به موارد دیگری هم که در امر آموزش مؤثرند ولی جزء درس نیستند بپردازد. به عنوان مثال معلم می تواند شیوه های مطالعه سودمند را به دانش آموز یاد دهد یا اینکه با آموزش نکاتی در بالا بردن تمرکز، جمع بندی و مرور درس ها، بازده بهتری داشته باشد.

5- نتایج واقعی زبان آموز دیده می شود

حضور در کلاس های خصوصی باعث می شود تا زبان آموز بدون حس رقابت و یا عدم اعتماد به نفس و خجالت با اشکالات خود روبرو شود. به همین دلیل ایرادات خود را بهتر می فهمد و نتایج به دست آمده از سؤالات و آزمون ها معتبرتر خواهند بود.

معلمان و زبان آموزان در تدریس خصوصی زبان تهران

در کلاس های خصوصی زبان، رابطۀ معلم و زبان آموز صمیمی تر خواهد بود و این امکان برای معلم وجود دارد تا متدها و روش های خودش را با توجه به نیاز زبان آموز در تدریس زبان انگلیسی داشته باشد. اگرچه به نظر می رسد که باید آموزش راحت تر شده باشد ولی برعکس این سبک از آموزش چالش برانگیزتر و متفاوت است و مشکلات منحصر به فرد خودش را هم دارد.

مدیرت کلاس

در تدریس خصوصی زبان در تهران، معلم باید با توجه به نیاز دانش آموز، کلاس را مدیریت کند. اینکه چه منابعی برای آموزش لازم است، چه مقدار باید روی هر مهارت کار کرد، سطح دانش آموز و توانایی یادگیری و هدف او چیست و حتی شخصیت دانش آموز چطور است و چگونه باید با او برخورد کرد.

مواد درسی

معمولا کتاب های آموزش زبان برای تدریس در کلاس های عمومی طراحی شده اند و از این نظر تطبیق آن ها برای تدریس خصوصی زبان در تهران نیاز به تجربه و مهارت کافی دارد. در عین حال شاید لازم باشد حتی معلم جزوه هایی را با توجه به نیاز دانش آموز و از میان کتاب های مختلف طراحی کند و در اختیار زبان آموز قرار دهد.

زمان بندی و ساختار کلاس

سرعت آموزش کلاس های تدریس خصوصی زبان تهران، با توجه به میزان یادگیری زبان آموز تنظیم می شود. حتی اینکه در هفته چند روز و یا چند ساعت باید برای آموزش زمان گذاشت هم می تواند در همین راستا انتخاب شود. مسئله آزمودن دانش آموز هم چندان اهمیتی ندارد ولی نمی توان از این مسئله گذشت که بسیاری از کلاس های تدریس خصوصی زبان در تهران به خاطر آزمون های داخلی و خارجی برگزار می شوند و آمادگی برای آزمون یکی از اهداف آن هاست پس معلم باید حتی در هر جلسه یک آزمون طراحی کند.

رابطه و نقش معلم در کلاس

یک معلم در کلاس های عمومی نقش مدیر و رهبری بیشتری دارد ولی این نقش در کلاس های خصوصی تبدیل به نقش یک دوست خواهد شد و در زمان بندی و تعیین جلسات و حتی محتوای درسی دانش آموز هم نقش مؤثری را ایفا خواهد کرد.

مواد درسی در تدریس خصوصی زبان تهران با توجه به نیاز زبان آموز انتخاب می شود.

انگیزه در کلاس تدریس خصوصی زبان در تهران

در کلاس های خصوصی، انگیزۀ دانش آموز برای یادگیری بیشتر خواهد بود. چرا که دانش آموز با میل خود و بنا بر نیازی که دارد به دنبال معلم مناسب می گردد و سعی دارد تا از زمانی که برای آموزش صرف می کند بیشترین بهره را بگیرد. پس هم با دقت بیشتری در کلاس حضور خواهد داشت و هم برای اجرای تمرین ها مصمم تر خواهد بود. از طرف دیگر معلم هم به خاطر احساس صمیمیت و دخالت مستقیمی که در یادگیری دانش آموزش دارد انگیزه بیشتری برای آموزش بهتر خواهد داشت.

درباره modir

این مطالب را نیز ببینید!

تدریس خصوصی

مهارت‌های تدریس خصوصی در موقعیت شغلی هر فردی امری موثر و با اهمیت تلقی می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
Call Now Buttonتماس با مشاور