صفحه اصلی / یادگیری زبان آلمانی

یادگیری زبان آلمانی

کشور آلمان پر جمعیت ترین کشور اروپایی می باشد. پایتخت کشور آلمان برلین است. مردم کشور آلمان به زبان آلمانی صحبت می کنند و زبان آلمانی زبان رسمی آنهاست. آلمان یکی از صنعتی ترین کشورهای دنیا می باشد و  16 ایالت دارد. وسیع ترین ایالت آلمان بایرن یا باواریا می باشد که در جنوب این کشور واقع شده است و کوچک ترین ایالت آلمان برمن است که در شمال غربی واقع شده است.

زبان آلمانی یکی از شاخه های زبانی ژرمن غربی است که به صورت زبان اصلی آلمان، اتریش، لوکزامبورگ،سوئیس،لیختن اشتاین ، بلژیک و ایتالیا صحبت می شود.

زبان آلمانی در دو ایالت داکوتای شمالی و داکوتای جنوبی پس از انگلیسی دومین زبان در خانه‌ می باشد.

در جهان 90 میلیون نفر با زبان اصلی آلمانی و 30 میلیون نفر هم جزء کسانی هستند که به دیگر لهجه های آلمانی صحبت می کنند. می توان گفت 80 میلیون نفر از مردم دنیا آلمانی را به عنوان زبان دوم خود انتخاب نموده اند و بسیاری دیگر در کشورهای خارجی در حال آموزش زبان آلمانی می باشند.

کشور آلمان بالغ بر 80 میلیون نفر جمعیت دارد که حدود 93 درصد آنها آلمانی و بقیه اتباع خارجی هستند.

زبان رسمی این کشور، زبان آلمانی می باشد که تقریباً 95 درصد مردم آلمان به زبان آلمانی و یا به گویش هایی از زبان آلمانی صحبت می کنند.

علاوه بر زبان آلمانی در کشور آلمان برخی از مردم که در اقلیت هستند به زبان های دانمارکی، فریسی، رومی، سوربی و ترکی هم صحبت می کنند.

زبان آلمانی طی تغییرات و تحولاتی که در طی تاریخ داشته، بسیاری از کلمات ژرمنی را حفظ کرده است. اما در سال 1996 برخی اصلاحات املایی در زبان آلمانی صورت گرفت که بحث های زیادی به دنبال داشت. زبان آلمانی از نظر برخی قواعد به زبان فرانسوی نزدیک است.

زبان آلمانی (Deutsch) دارای گویش های فراوانی است که هر یک در منطقه خاصی از کشور آلمان کاربرد دارند و صحبت می شوند.

کسانیکه زبان آلمانی می داند، می توانند نوشته های نویسندگان بزرگ قرن های گذشته مانند گوته، شیلر را به زبان اصلی بخواند،بسیاری از شرکت ها در پی داوطلبانی هستند که زبان آلمانی می دانند،با یادگیری زبان آلمانی در دانشگاه های آلمان، اتریش و سوییس به طور رایگان تحصیل کنید، به فستیوال فیلم برلین بروید و در جشن اکتبر در مونیخ و یا در کارناوال کلن شرکت کنید.

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
Call Now Buttonتماس با مشاور