صفحه اصلی / یادگیری زبان اسپانیایی

یادگیری زبان اسپانیایی

یادگیری زبان اسپانیایی عمدتاً به گستردگی آن بر می‏ گردد؛ این زبان علاوه بر کشور اسپانیا که کشور مادر آن است، از فیلیپین در قاره آسیا تا گینه نو استوایی در قاره آفریقا و کشورهای منطقه آمریکا مرکزی و جنوبی را در بر می ‏گیرد. زبان اسپانیایی از نظر جمعیت متکلم، در رتبه بعد از زبان‏های چین ماندارین و انگلیسی قرار دارد و از لحاظ بین المللی رتبه دوم پس از زبان انگلیسی را دارا است و زبان دوم سازمان ملل و بسیاری از سازمان های جهانی دیگر است.

زبان اسپانیایی جزو زبان هایی است که به خصوص برای کسانی که زبان انگلیسی را در حد قابل قبولی می دانند ، بسیار ساده است. یادگیری زبان اسپانیایی می تواند خیلی راحت باشد اما باید توجه داشته باشید که اگر در ابتدای یادگیری زبان اسپانیایی هستید ، بهتر است بدانید که علاوه بر شرکت در کلاس های آموزش زبان اسپانیایی موسسه آموزشی دانش مزید ، با گرامر زبان اسپانیایی بیشتر آشنا شوید تا با تفاوت ها و شباهت های آن با زبان انگلیسی آشنا شوید.

بین زبان‏های غیر انگلیسی اروپایی، تنها زبانی است که در کشور ما شبکه تلویزیونی دارد و با توجه به ارتباطات سیاسی، تجاری، بازرگانی، فرهنگی و …  که بین ایران و بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین برقرار است، بازار کار مناسبی در ایران برای افرادی که به این زبان مسلط هستند فراهم  شده است. اگر ادبیات غنی، فرهنگ متفاوت و در عین حال مشابه ، ورزش (فوتبال)، تاریخ و عوامل  دیگر را هم در نظر داشته باشیم، اهمیت یادگیری این زبان روشن تر می‏ گردد.

بعد از زبان چینی ماندرین و زبان انگلیسی، اسپانیول بیش‌ترین تعداد گویش‌ور در جهان را دارد. بیش‌تر از ۴۰۰ میلیون نفر در جهان به این زبان تکلم می‌کنند و زبان مادریشان اسپانیایی است. این زبان همچنین، زبان رسمی ۲۰ کشور جهان است که علاوه بر اسپانیا، کشورهای آرژانتین، بولیوی، کوبا، شیلی، مکزیک و بسیاری دیگر را نیز شامل می‌شود. همچنین، در ایالات متحده، به دلیل وجود اقلیت بزرگی از مردمان لاتین‌تبار، اسپانیایی بعد از انگلیسی بیش‌ترین تعداد گویش‌ور را داراست. در تصور زیر، نقاط قرمز رنگ نشان‌گر کشورهایی است که زبان رسمی‌شان اسپانیول است و نقاط آبی رنگ، کشور‌هایی را نشان می‌دهد که این زبان، یکی از زبان‌های رسمی محسوب می‌شود.

دانستن یک زبان خارجی همیشه نقطه قوتی در رزومه کاری افراد محسوب می‌شود. تحقیقات اخیر نشان داده‌اند که کارمندانی که به زبان دیگری تسلط دارند، کارمندان ارزشمند‌تری به شمار می‌آیند و احتمال استخدام آن‌ها بیش‌تر است. از آن گذشته، اگر شرکتی که درآن کار می‌کنید با کشورهای لاتین و هیسپانیک روابط تجاری داشته باشد، موضوع فوق تشدید شده زبان اسپانیایی بسیار مفید خواهد بود. از سوی دیگر، شاید دوست داشته باشید در کشور دیگری به فعالیت بپردازید. خب، دانستن زبان مذکور درهای ۲۰ کشور جهان را به روی شما خواهد گشود که می‌توان در آن‌ها زندگی کرد و به کار و فعالیت‌های تجاری پرداخت.

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
Call Now Buttonتماس با مشاور