صفحه اصلی / یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

چگونه انگلیسی یاد بگیریم

چرا بايد انگليسي ياد بگيريم آيا هيچ فکر کرده‌ايد که دسترسي به اطلاعاتي که ديگران از آن بي‌بهره‌اند، چقدر مي‌تواند جالب باشد؟ يا صحبت کردن با افراد جالبي که ديگران نمي‌توانند با آنها ارتباط برقرار کنند؟ يا تحت تأثير قرار دادن اطرافيانتان هر موقع که دهانتان را باز مي‌کنيد؟

راهنمای داشتن تلفظ درست در زبان انگلیسی این مقاله، اولین نوشته از سلسله نوشته های مربوط معرفی روش یادگیری زبان موسوم به روش Fluent Forever یا تسلط همیشگی است است که در سال 2013 توسط گیب واینر و در کتابی با عنوان Fluent Forever ارائه شده است. این روش که توسط میلیونها نفر در حال استفاده است، مورد استقبال بسیاری از افراد شاخص و نویسندگان حوزه یادگیری و زبان‌آموزی قرار گرفته است.

سه ترفند حرفه ای برای یادگیری زبان انگلیسی : یادگیری زبان انگلیسی میتواند یک فرایند خسته کننده باشد ولی نهایتاً تمام موضوع اینه که آیا شما بعد از طی این فرایند می توانید به راحتی به این زبان مکالمه کنید یا نه. به این حقیقت توجه کنید که اگر بدون برنامه ریزی مناسب، پروسه ی یادگیری رو شروع کنید، به نتیجه ای نخواهید رسید.

با خواندن،زبان انگليسي خود را تقويت کنيم معمولاً افراد هنگام مطالعه يک متن (مثلاً يک روزنامه) سعي مي‌کنند با حداقل تلاش و حداکثر سرعت به مضمون اصلي مطلب پي ببرند. شايد بتوان اين استراتژي را سريع خواني ناميد. در اين استراتژي مغز تلاش مي‌کند تا جاي ممکن کلمات کمتري را بخواند و تنها کسري از ثانيه روي هر کلمه توقف مي‌کند.

چگونه تلفظ خود را بهبود بخشيم استرس کلمه در درک مطلب شنيداري نقش بسيار مهمي را ايفا مي‌کند. زبان انگليسي، يک زبان «استرس محور» مي‌باشد که اين بدان معنا است که سيلابهاي خاصي استرس بيشتري نسبت به بقيه دريافت مي‌کنند، در حاليکه از روي کلمات فاقد استرس به سرعت مي‌گذريم.
مشکلات اساسی زبان آموزان در یادگیری زبان : همه زبان‌آموزان دوست دارند که به خوبي انگليسي صحبت کنند. آنها از اين فکر که قادر باشند روان صحبت کنند و با ديگران به انگليسي ارتباط برقرار کنند به هيجان مي‌آيند. اما آنها معمولاً توجهي به خود فرآيند آموزش ندارند. در نظر بيشتر زبان‌آموزان، فراگيري زبان انگليسي يک اجبار است.

دلايل شکست در یادگیری زبان : بشر در هيچ دوره‌اي اين چنين با حجم انبوهي از داده‌ها و اطلاعات مواجه نبوده است. سرگرداني انسان امروز، انتخابي مناسب از بين هزاران امكاني است كه عمر كوتاهش را بر نمي‌تابد و اين سرگرداني، در انتخاب روشي مناسب براي يادگيري يك زبان بين المللي با گستره توليد جهاني، صد چندان شده است.

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
Call Now Buttonتماس با مشاور